Direktlänk till inlägg 23 juni 2013

Nr 23 är dagens datum,,,

Av Ulla - 23 juni 2013 14:00

Söndag 23 juni

 

Namnsdag: Adolf, Alice

 

Nationaldag: Luxemburg

 

 

  

 

Hej sommardag som är söndag,,,

 

Midsommar är över,,,och för vår del var den väldigt trevlig.

 

 

 

 

 

   

 

 

Tack för era fina hälsningar.

Jag blir så glad :-)

Och även för era små visiter här, under tystnad.

För det är inte alltid man känner för att lämna spår, och samtidigt skriva några rader, och så, får det också vara.Eller ?

Men jag blir glad över att du lämnar en kommentar för att inte tala om att jag blir nyfiken på vem som är inne och kollar och inte skriver. Vem är Du ?

Jag som funderar på att göra ett uppehåll eller kanske rent av sluta blogga så ser man att det är många inne och läser,,,,,kan inte bestämma mig ibland är det jätteroligt att skriva,,,rensa hjärnan från alla spöken jag har,,,,  

 

 

Jag kanske är tråkig med alla sjukdomar och annat skräp jag skriver....... men.... men,,,som sagt det är frivilligt att läsa men till viss det hjälper det mig.....

 

Jag hoppas att ni har det bra, att ni tar väl hand om er!

 

KRAM   

 

 

 

 
 
Annika

Annika

23 juni 2013 16:59

Jamen så är det. Det är din blogg och du får skriva vad du vill, det är valfritt om man vill läsa det eller inte. Visst är det många som är inne och läser hos en utan att de skriver nån kommentar. Helt okej även om jag är lite nyfiken. Ha en skön eftermiddag nu.

http://www.badtant.bloggo.nu

Ulla

23 juni 2013 17:19

Tack för titten Annika,,,,,hoppas din dag blev bra,,,,

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

17

Av Ulla - 17 mars 2017 13:23


           

15

Av Ulla - 15 mars 2017 09:00

       Man lär sig kompromissa. Foträta skor hade jag svurit på att aldrig ha.   Lilla Fruntimret        tack ...

14

Av Ulla - 14 mars 2017 08:45

   ,,,,lycka och lycka och lycka       Lycka är mycket enkelt.   Det är bara god hälsa och ett dåligt minne.   Ernast Hemingway      ...

Av Ulla - 13 mars 2017 10:10


         

12

Av Ulla - 12 mars 2017 13:21


      Tack

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards