Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Ulla - 3 oktober 2012 10:33

Onsdag 3 oktober

 

Namnsdag Evald Osvald

 

Nationaldag Tyskland

 

 

   

God Förmiddag..........Jag njuter av det härliga vädert hoppas ni andra gör det samma. Härliga,,,,,,,,,näää det är grått som vanligt,,,uselt uselt väder.....

Nog väderprat,,,,,eller ?

 

Jag är oftast väldigt seg på morgonen så jag tar alltid en lååång frukost med tv och sedan dator för att kvickna till och starta kroppen.

Nu har jag lagt in växeln och startar Livet,,,,,,,

Livet ÄR!!

Fattar ni!!

Livet ÄR!!

Här och nu!!

Det går upp och ner - men det ÄR!! Hela tiden!

Livet är upp och ner ,,,,hela tiden. Men Livet Är.

 

Ordsvall denna dag.

 

Sonen åkte till Danmark på en dagstur idag med en kompis,,,,,det kom ett sms,,,,Mamma det är pensionärsdans på Stenabåten idag,,,,,osså vi två,,,, jag och A,,,,,haha,,,,roligt kanske för 25-åringar,,,

 

Igår var vi på middag hos min systerdotter,,,trevligt att umgås med släkten en stund.

 

 

   

 

Dagen idag ,,,,,träningsgå på bandet här hemma,,,,,,

 

Kaffet är slut,,,,måste handla....

 

Plock hemma.....finns alltid,,,,

 

Ja ja,,,,,inga stora bravader denna dag,,,,,,,

 

 

 

 

 

Ha en bra dag denna Onsdag,,,,lillLördag,,,,

  

 

 


Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards