Direktlänk till inlägg 6 december 2012

Änglar

Av Ulla - 6 december 2012 17:28


 


Det ligger änglar i luften !


Änglar viskar med glädje hemligheter i ditt öra Sätt dig ett ögonblick och låt din känsla lyssna . Änglar är budbärare ifrån den gudomliga sfären för att lysa på vår väg.

Änglarna finns alltid här oavsett om du tror på dem eller inte. Kännetecknet är kärlek. Änglarna fortsätter att älska även om deras vingar tidvis blir tuffsiga.

Änglarna är här för att vägleda dig från stjärnorna på din livsväg.

Änglarna är fredens instrument.

Änglarna färdas i ljus och finns alltid nära dig.

Änglarna vet att livet är skört och bönens oändliga krafter.

Änglarna talar genom musiken och sjunger mörkret bort.

Änglar reser sig ovanför molnen för att ta oss nära stjärnorna.

Änglarna tar sig tid till stillhet och lyssnar till Gud. Ibland flyger de mot vinden istället för med den.

Änglarna visar oss vägen mot ljuset när vi inte själva ser den.

Änglarna visar sig för dig genom enkel vänlighet och mjuka handlingar.

Änglarna sover i trygghet för de vet att Gud arbetar när de vilar. Kärlek får en ängel att flyga. Änglarna hjälper oss att se verkligheten i ett annat perspektiv. Oavsett vilken riktning en ängel har så har den Gud framför sig, När du förlorat din riktning i livet



 


 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

17

Av Ulla - 17 mars 2017 13:23


           

15

Av Ulla - 15 mars 2017 09:00

       Man lär sig kompromissa. Foträta skor hade jag svurit på att aldrig ha.   Lilla Fruntimret        tack ...

14

Av Ulla - 14 mars 2017 08:45

   ,,,,lycka och lycka och lycka       Lycka är mycket enkelt.   Det är bara god hälsa och ett dåligt minne.   Ernast Hemingway      ...

Av Ulla - 13 mars 2017 10:10


         

12

Av Ulla - 12 mars 2017 13:21


      Tack

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards