Alla inlägg den 22 september 2012

Av Ulla - 22 september 2012 11:12

  Vill bara tala om att,,,,,Jag bor i en stad som inte finns…….enligt Apple. Göteborg finns inte på deras senaste karta, så det är inte lätt att hitta hit om man litar på den. iPhone och Ipadanvändare som söker efter vår vackra stad lär få det svårt ! Öckerö och Vrångö har gått samma öde till mötes…. Var finns vi? Hoppas den hittas snart, för Göteborg är väl värd ett besök!

 

  

Lördag 22 september

Namnsdag Maurits Moritz

Nationaldag Mali

 

 

   

 

Hej,,,







 

 

God Förmiddag ! 

 

 

I natt har jag sovit illa igen och jädrar vad jag har andats högt! Enligt maken. Alltså har jag sovit stundtals i alla fall. Så varför klaga. Nu har jag svullna röda ögon trots av stora mängder kallt vatten i ansiktet har jag fortfarande en rand från kudden över ena kinden.

E så tjusig.

 

Efterlysning! Energi, lust och ork sökes. Men hopp om livet finnes åtminstone numera. Ska bara överleva huvudvärken from hell först som kom tidigt i morse. Jäklars ! Dunk-dunk-dunk.

Men det är lite bättre och efter att pysslat lite med mig själv och hemma pussat gubben med mera så ser jag skaplig ut,,,ha ha.

 

Vid tvåtiden kommer en vännina till mig/oss med sitt lilla barnbarn för att fika och prata en stund.

 

Vädergrått och blött.....

 

Ikväll blir det gospelkonsert med Solid Gospel.

 

 Så blir min dag ,,,,,

 

 

 

 

 

 

Ditt undermedvetna har nycklarna till en skattkammare av intuitiv vishet, klarsyn och oförlöst kraft. Allt du behöver göra är att titta lyssna och lita på vara uppmärksam på drömmar känslor instinkter Om du inte kan lita på dina egna inre sinnen vad kan du då lita på?

 

- D. Millman -

 

  

 

 

Önskar dig en skön lördag,,,,,,

 

Fånga Dagen !

 

Var rädd om dig,,,,,,,,,,,,,,

 

  

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards